Eindejaars Sale – Tot 15% Korting

Bestellen

1. Hoe weet ik zeker of mijn bestelling correct is ontvangen?

Je ontvangt een orderbevestiging per e-mail zodra je bestelling succesvol is geplaatst. In deze mail vind je ook je bestelnummer. Je ontvangt een aparte mail met de factuur

2. Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Log in op je account om de actuele status van je bestelling te bekijken. Ook ontvang je van ons e-mails met de status van je bestelling in het gehele productieproces.

3. Hoe kan ik gebruikmaken van kortingscodes of acties bij het bestellen?

Voer de kortingscode in tijdens het afrekenproces om van de actie te profiteren.

4. Hoe plaats ik een bestelling?

Ga naar onze website, selecteer het gewenste product, voeg het toe aan je winkelwagen en volg de eenvoudige stappen tijdens het afrekenen. Alle bestellingen dienen in de webshop geplaatst te worden.

5. Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Nadat de bestelling is geplaatst, wordt de bestelling doorgestuurd naar de productieafdeling. Daarom kunnen we deze niet meer wijzigen of annuleren. Controleer daarom zorgvuldig je bestelling voordat je de bestelling plaatst.

6. Kan ik kleurstalen ontvangen?

Ja, wij bieden een gratis kleurstalenservice. We sturen gratis kleurstalen om je te helpen bij het maken van de juiste kleurkeuze. Je kan maximaa 10 gratis kleurstalen aanvragen.

7. Wat is de levertijd?

De levertijd varieert tussen de 7 tot 11 werkdagen. We hebben ongeveer 4-6 dagen nodig voor de productie. De bezorging neemt ongeveer 2 tot 4 werkdagen in beslag. Je vindt de geschatte levertijd op de productpagina van elk product.

8. Zijn er mogelijkheden voor spoedbestellingen?

Het is niet mogelijk om spoedbestellingen te plaatsen. Ook niet na het plaatsen van een bestelling.

9. Kan ik mijn bestelling naar een ander adres laten verzenden?

Ja, je kunt tijdens het afrekenen een ander verzendadres opgeven. Ook kan je in je account verschillende adressen toevoegen. Het is niet mogelijk om na het bestellen nog je adres te wijzigen.

10. Wordt er een bevestiging gestuurd nadat mijn bestelling is verzonden?

Ja, je ontvangt een verzendbevestiging met trackinginformatie.

11. Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Wij accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, creditcard en PayPal.

12. Bieden jullie ook een inmeet- en montageservice aan?

Ja, bekijk onze inmeet- en montageservice voor professionele hulp. Mocht je het toch zelf willen doen, bieden we online duidelijke inmeet- en montage instructies.

13. Hoe kan ik advies krijgen?

Kom je ergens niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice voor deskundig advies. Dit kan telefonisch of per mail.

14. Kan ik het product in het echt zien?

Bestel gratis kleurstalen om de  materialen en kleuren in het echt te bekijken. Wij hebben geen showroom waar je de producten kan bekijken.

Antwoord niet gevonden?

Heb je niet al je antwoorden gekregen waar je naar op zoek bent, neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact formulier
Telefonish
Ma - Vrij 09.00 tot 17.00