Eindejaars Sale – Tot 15% Korting

Bezorging

1. Wat zijn de bezorgkosten voor mijn bestelling?

Bezorging bij Zondeco is gratis op producten die korter zijn 2350mm. Voor producten die langer dan 2350mm rekenen wij een extra toeslag. Deze wordt automatisch berekend bij het afrekenen. Lees hier voor meer informatie.

2. Welke bezorgopties zijn beschikbaar?

We bieden standaard bezorging aan. Je product wordt verzonden met TNT, GLS, DHL, UPS of DPD. Dit wordt gekozen afhankelijk van de grootte van je bestelling.

3. Kan ik mijn bezorgadres na het plaatsen van de bestelling wijzigen?

Helaas kunnen we het bezorgadres niet wijzigen zodra de bestelling is verwerkt.

4. Ontvang ik een trackingnummer voor mijn bestelling?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met het trackingnummer.

5. Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd aankomt?

Indien een bestelling beschadigd aankomt en dit niet gaat om een productiefout, vragen we je vriendelijk om binnen 7 dagen contact met ons op te nemen. Op deze manier kunnen we een claim indienen en je zo goed mogelijk helpen. Houd er rekening mee dat dit het beleid van het transportbedrijf is. Als je ons na deze periode benadert, wordt het lastig voor ons om nog stappen te ondernemen. We waarderen je begrip en staan klaar om je te assisteren binnen de gestelde termijn.

6. Kan ik een specifieke bezorgdatum kiezen?

Op dit moment bieden we geen optie voor het kiezen van een specifieke bezorgdatum.

7. Wat als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

De bezorger hanteert 3 bezorgpogingen. Na de 3e poging laat de bezorger een bericht achter met instructies voor ophalen op een nabijgelegen ophaalpunt.

8. Bezorgen jullie op de waddeneilanden?

Ja, wij bezorgen ook op de waddeneilanden. Hier worden extra kosten voor gerekend. Vraag de klantenservice voor extra informatie.

9. Kan ik mijn bestelling volgen in real-time?

Ja, na ontvangst van je trackingnummer kan je je bestelling in real-time volgen.

10. Wordt er een bezorgbevestiging gestuurd?

Ja, je ontvangt een melding zodra je bestelling succesvol is bezorgd.

11. Wat als mijn bestelling niet op tijd aankomt?

Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice, zodat we het probleem kunnen onderzoeken.

12. Kan ik een specifieke tijdvak voor bezorging selecteren?

Op dit moment bieden we geen specifieke tijdvakken voor bezorging aan.

13. Is internationale bezorging mogelijk?

Momenteel leveren we alleen binnen Nederland.

Antwoord niet gevonden?

Heb je niet al je antwoorden gekregen waar je naar op zoek bent, neem dan contact op met onze klantenservice.

Contact formulier
Telefonish
Ma - Vrij 09.00 tot 17.00